Περιγραφή:
Το πρόγραμμα απευθύνεται:
- Στους νεοεισερχόμενους στο χώρο της εστίασης αφού αποτελεί ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας, καθώς η εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί κάτι περισσότερο από απλό σερβίρισμα εδεσμάτων & ποτών.
- Στους απασχολούμενους του κλάδου (επιχειρηματίες εστίασης, F&Β Managers, Maitre, σερβιτόρους) καθώς αποτελεί ένα βασικό εργαλείο αναβάθμισης γνώσεων & απόκτησης των απαραίτητων δεξιοτήτων για την άριστη εξυπηρέτηση πελατών, την καλύτερη οργάνωση και λειτουργία των τμημάτων, αλλά και την επαγγελματική τους εξέλιξη.
Ο τομέας της εστίασης και των τουριστικών επαγγελμάτων βρίσκεται ανάμεσα στους πέντε πιο περιζήτητους επαγγελματικούς κλάδους καθώς αποτελείται από επαγγέλματα με μεγάλη ζήτηση, για τα οποία προβλέπονται συνεχώς νέες προοπτικές απασχόλησης. Το πιστοποιητικό εξειδικευμένων δεξιοτήτων "Certificate for waiters" έχει σκοπό να βοηθήσει τους απασχολούμενους στο χώρο του τουρισμού και της εστίασης, έναν κλάδο που έχει ιδιαίτερη ζήτηση στη χώρα μας και συγκεκριμένα αφορά ήδη εργαζομένους ή άτομα που ενδιαφέρονται να ασκήσουν το επάγγελμα του τραπεζοκόμου (σερβιτόρου).
Ενταχθείτε δυναμικά στο χώρο του τουρισμού αποκτήστε εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
Þ γνωρίζουν τη θεωρία που αφορά στις επισιτιστικές επιχειρήσεις.
Þ γνωρίζουν, να υιοθετούν και να εφαρμόζουν την ιεραρχία και τις αρμοδιότητες των υπαλλήλων στις επισιτιστικές επιχειρήσεις.
Þ περιγράφουν και να εφαρμόζουν τις διαδικασίες του σερβιρίσματος (πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά).
Þ γνωρίζουν τον εξοπλισμό του εστιατορίου και τη χρήση του.
Þ περιγράφουν και να εφαρμόζουν τους τρόπους σερβιρίσματος.
Þ περιγράφουν τα γεύματα και τους κανόνες σύνταξης μενού.
Þ ερμηνεύουν και να εφαρμόζουν το savoir vivre.
Þ προτιμούν, ανάλογα με τις συνθήκες, το σωστό τρόπο σερβιρίσματος.
Þ διαχειρίζονται σωστά τα παράπονα των πελατών.
Þ διαχειρίζονται σωστά το χρόνο τους.
Þ προσέχουν την εμφάνισή τους.
Þ προτείνουν εδέσματα, ποτά και κρασί σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.
Þ γνωρίζουν και να εφαρμόζουν τους γενικούς κανόνες Υγιεινής